Isnin, April 18, 2011

panas membakor ni !!!~



ada ke ada blogger cakap aku ni...
si Solo Molo yg tak bape macho...
di ulang ye...
si Solo Molo yg tak bape macho...
kalo koranglah kan...
ape yang korang rasa ???
ni semua gara-gara blogger ni...

nak tahu kenapa ???
korang klik kat SINI...
kat SINI pon klik jugak tau !~


p/s : terhibur gak petang ni bila baca entry tu... tQ ye...


;']

12 comments:

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

memang x macho ponnnn.. hahahahahhaha....



larikkkkkkkkkkkkkkkkk~!!! :D

























jokes! :P

solo molo berkata... [Reply]

hahaha...
Cik Bam nak larik bape jauh nie ???

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata... [Reply]

bahahahaha..x pe2..x macho tapi manis ada..comel!

kat mana yg comel tu? kuikuikui..

Shairazi Saidin berkata... [Reply]

kuat propa jugaks. :)

cikceriacorner berkata... [Reply]

ehheeh...xpe la xmacho pon..asalkan eppy n sihat..heheh

msredcheesecake berkata... [Reply]

macho ke en solomolo...?

solo molo berkata... [Reply]

> ♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ : manis ??? jangan kena kerumun smeut udahle ye...

solo molo berkata... [Reply]

> Shairazi Saidin : propa ??? nak popia bole tak ???

solo molo berkata... [Reply]

> cikceriacorner : eppy tue betol... tang sehat tue masalah sikit sebab dah terlebih sehat... huwaa !!!~

solo molo berkata... [Reply]

> msredcheesecake : adelah sikit...hahaha...

risa berkata... [Reply]

hahahahha...alolololo adik cayangggg
u ada dalam hati ai okehh..macho selalu..kang kata macho kang bedoyon2 anto form pinangan fensannnnnn

mas saari berkata... [Reply]

macho takde...
manis ada! hehehehe