Selasa, April 12, 2011

marilah mari, kita mengundi...



mari dekat, mari dekat...
korang dah mengundi ke belom ???
belom ???
nape belom lagi ???
yang ni korang tak perlu nak daftar...
nak kena tunjuk ic ke...
korang hanya perlu tick je....
ingat...
T.I.C.K je pastu tekan V.O.T.E...

jap jap...
nak undi yang mana ???
nak tick yang mana ???
mai sini nak habaQ mai kat hangpa...

untuk header blog lelaki pilihan...
korang tick dan undi ni..
>>> Erti Kehidupan...



untuk header blog perempuan pilihan...
korang tick dan undi ni..
>>> Sunah Suka Sakura dot com



ingat ye, pastikan undi anda tepat...
korang bole undi kat S.I.N.I ...
undi ditutup pada 15 April Jam 11 Malam...
cepat tau !!!~


p/s : jom jom jom... jom undi undi...


;']

9 comments:

Sunah Mohammad berkata... [Reply]

terima kasih solomolo!!!!! huhuhu...

pearl jade berkata... [Reply]

saya da undi mereka berdua.hehe

Fina Fento berkata... [Reply]

dah vote :D

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

undi adalah rahsia.. kekekekeke.. :P

Ujang9897 berkata... [Reply]

hehe..tq SOLOMOLO

azrijohan berkata... [Reply]

haha,promote ni ade pape ke?

lalink7 berkata... [Reply]

amoii pomot sakan noo..hehehe

solo molo berkata... [Reply]

selamat mengundi semua...

kepada calon-calon bertanding, selamat maju jaya...

azrijohan berkata... [Reply]

jemput join..
http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/mari-join-bloglist-smile.html