Khamis, April 21, 2011

bergurau biarlah berpada-pada...



semua orang suka bergurau kan ??? kalo tak bergurau, mesti semua orang muka masam kan ??? paling tak pon muncung itik panjang sedepa... jap... itu merajukkan ??? tapi dengan bergurau, orang yang ngah majuk pon bole tersenyum...

bergurau bole membuatkan hati kita tenang... bole mengurangkan tekanan mental dan tekanan perasaan... bergurau juga bole membuatkan kita tersenyum sepanjang hari dan secara tidak langsung, menggembirakan hari kita...

tapi, tak semua orang suka bergurau... ungkin dia suka kalo die bergurau ngan orang... akan tetapi, bila orang bergurau dengan dia, dia akan jadi EMO dan SENTAP... kemudian akan muncullah muka masam dan muncung itik itu... rileklah bro, nak bergurau sikit pon tak bole ke ??? yang korang ni pon satu kan... dah tau budak tue kuat EMO ngan SENTAP, nak bergurau watpe...

" kalo tak bole bergurau...
sila dok kat ulu tebrau... "


p/s : sape nak bergurau ngan solomolo ???

12 comments:

deDetz berkata... [Reply]

hehehe~ lama dah saya tak berGURAU dengan orang ni..
test power sikit, muahaha =D

Fizalinolie berkata... [Reply]

Haha... betul tu, tanpa gurauan... Hidup menjadi sunyi. Namun untuk bergurau harus berpada-pada jangan sampai melampaui batas sehingga membuatkan orang marah...

srikandi cinta berkata... [Reply]

ouh, sy xpena lg bergurau dgn awk..heee

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

standard ar tuh.. kita gurau lelebih sentap der...heehhehe...

solo molo berkata... [Reply]

> deDetz > meh cepat test power !~

solo molo berkata... [Reply]

> Fizalinolie : yang melampau tue, kita bakor jer...

solo molo berkata... [Reply]

> srikandi cinta : sebab s tahu awak baek...

solo molo berkata... [Reply]

> bambam's : sentap sesentap sentapnya ye...

Eyka berkata... [Reply]

titiew sentap dgn awk sebab tak masuk blog titiew~ *tetibe..haha*


larikkk~hahahaXD

Wahida Nasution Thakhrim berkata... [Reply]

kalau serius sangat pun bosan juga.. bergurau sekali sekala..

cik pulau berkata... [Reply]

dengan gurauan boleh buat ati cik pulau tersenyum gembira.. lalala~

cik dila berkata... [Reply]

sy mmg org ulu tebrau..hahah