Isnin, April 18, 2011

BEN ASHAARI BIKIN FILEM : THE BLOGGERS ...



klik banner untuk join


5 budak botak dan 4 budak tak botak...


geng budak botak :
B1 = botak 1 > ujang
B2 = botak 2 > tukang urut
B3 = botak 3 > cekgu zubir
B4 = botak 4 > bangku kosong
B5 = botak 5 > Kyêrüll L Frêscð

geng budak tak botak :
BTB1 = budak tak botak 1 > benashaari
BTB2 = budak tak botak 2 > adybudika
BTB3 = budak tak botak 3 > kertashijauputih
BTB4 = budak tak botak 4 > qamaruluramaq

___________________________

5 budak botak dan 4 budak tak botak ni memang dari dulu tak sebulu... ada je masalah dorang ni... ujang adalah ketua geng budak botak dan benashaari pulak ketua geng budak tak botak... puncanya sebab ketua kedua-dua geng ni berebutkan si HELIZA... satu hari geng budak botak ngah bermandi manda di sungai... ujang yang ngah berboxer dok lepak-lepak tepi sungai sebab sebok sms ngan awek dia... tukang urut dan bangku kosong ngah renang berirama kat sungai... cekgu zubir sedang sebok praktis terjun untuk pertandingan terjun kampung pening lalat... Kyêrüll L Frêscð pulak ngah mengskodeng anak dara ngah lalu lalang... ish ish ish...

geng budak tak botak kebetulan lalu berdekatan dengan sungai tu... adybudika memberi idea bernas kat ketua iaitu benashaari... dengan senyap senyap, dorang menghampiri tempat geng budak botak letak baju dan suat dorang... kertashijauputih dan qamaruluramaq terus amek baju dan suar lalu berlalu dari tempat itu...

tetibe hp ketua geng botak ada bunyi sms masuk... sms berbunyi begini "wah, syiok korang berendam kat sungai ye... balik kang jalan elok-elok ye..."gelak jahat benashaari... ujang membalas "ek eleh lu mat, kalo nak join cakap jela...banyak bunyi pulak"... terus ujang letak hp dan terjun dalam sungai...

bile geng budak botak dah puas berendam, dorang pon naek ke atas tungai... tetibe Kyêrüll L Frêscð menjerit "wei, sape pulak rembat baju ngan suar aku ni???"... cekgu zubir sambung "eh, samalah ngan aku"... ujang cakap "kureng asam punyer geng tak botak... berani dorang amek baju ngan suar geng aku... padanlah benashaari siap sms pesan jalan elok-elok bila balik nanti"... maka berjalanlah geng budak botak pulang ke rumah memasing dengan memakai boxer dan spender memasing... sila bayangkan ye...


cerita ini di taja oleh INI...


p/s : cerita di atas adalah hiburan semata-mata... maaf jika cerita ni membosankan ye... tapi korang baca gak sampai abes kan ??? hahaha


;']

11 comments:

Miss Ran berkata... [Reply]

seksiiiiii yaahahahaha

Oopss..Cikgu Cinta berkata... [Reply]

hahaha...leh tak cikgu nak gelak ni?

Sunah Mohammad berkata... [Reply]

hahaha~ ezahd!! lawokkkk!

Chegu Zubir berkata... [Reply]

pergh...gue sudah jadi budak botak..ngeh3....nice dna klakar story..suka3...tq yer...

risa berkata... [Reply]

takleh bayangkan ..takleh2
seksi....dosaaaaa woooooooo
hahahahaha...suke jugak bayangkan dak ujang tu...ekekeke

SiS NaD berkata... [Reply]

SaLaM iNCHiK SoLo...

PeRGGHhhHh!~ TeRBaeKKKKK La CiTeR Ni... SuKeR BaCeR!~ (^_____^)V

NuReLLe berkata... [Reply]

ahahha..mak suka nyahhh...:DDD

hasrul hassan berkata... [Reply]

Berenang berirama? ohhh no ... hahahaha... adehhhh ...

cik pulau berkata... [Reply]

hahahha... gelak kuat2.
nasib baek takde roomate.. lalala~

gedek! berkata... [Reply]

Haha!

Qamarul berkata... [Reply]

naseb baik rambut aku dah tumbuh.. hahaha