Rabu, Mac 30, 2011

Precious Moments Giveaway...


bangon tedo ter0s on PC...
tengok kat shoutmix...
ada pesanan penaja dari Puan Kutu...
untuk mengjoinkan diri dalam GA Puan Yuyu...
terus semangat nie...

memula tempek banner kat sini dan sinun...


ekceli, first time singgah blog Puan Yuyu...
Puan Yuyu ngah mengandung...
dah masok 28 minggu...
mesti tak sabar nak timang baby kan ???
doa dan harapan agar semuanya berjalan lancar...
seperti yang Puan Yuyu harapkan...
Amin...

precious moments...
bile tengok kat ayat tue, dah terbayang macam-macam...
kebanyakannya kenangan terindah...
tetibe teringat kat lagu Shila Hamzah...
memori tercipta...

saje nak tempek 2 gambar nie...



nie pic ngan Mak Munah + my chapicah...
masa nie ngah tunggu bas rapidkl...
nak pergi jejalan di kota raya...
perasan tak tahi lalat kami sama...



yang nie pic ngan Umar Naufal...
buah hatiku yang terbaru...
geram sangat-sangat kat die..
sebab comel sangat !!!~


nak tag sape ek ???

cik bambam
P.i.n.K.y MOMMA


p/s : ari nie jadi supir Mak Munah ngan my chapicah... dorang nak gi membeli sambil membelah...


;']

9 comments:

Puan Kutu berkata... [Reply]

good job!hehe..

ezumie esbarisma berkata... [Reply]

cute gmbo dgn baby tu hehehe

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

baekkkkk~!! kalau menang adiah share ek! ahhahaha

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata... [Reply]

yer nama ku di situ huhu..thanx dik sudi tag ;)

wahhhh mak munah nak sopping per tu? nk ikut mak munahhhhh...

mommylavender berkata... [Reply]

salam pepagi solo molo~ selamat berjaya....comey bby tu, bulat mate die..gerammmm

chentaNUYU berkata... [Reply]

waaa cutenya baby tu :)

Fieda berkata... [Reply]

good luck...baby tu comeyy...!!!

Fieda berkata... [Reply]

good luck...baby tu comeyy...!!!

Zue Zoey berkata... [Reply]

hehehehehe... comel je gambar mak munah, kocek ngan chapicah tu.. :D