Selasa, Mac 15, 2011

penyampai berita gagap ???



selalu t0nton berita kat tv ???
kal0 selalu, bagus...
yang tak selalu tue, selalukanlah ye..
memang bagus t0nton berita kat tv...
sebab b0le tahu perkembangan terkini...
eleh, baca suratkhabar p0n b0le ape ???
memangla b0le, tapi suratkhabar lambat update...
berita n ie laju sket...

bukan nak k0men tentang isu kandungan berita...
bukan nak k0men isu pakaian penyampai...
cuma nak k0men tentang penyampai berita tue...
selalu sangat tergagap-gagap...
lepas tue salah sebut...
yang selalu t0nton berita dah tahu...
stesen tv yang mana satu...

silelah prepare sebelum ke udara ye...
takkanla nak baca ikut kertas tue je k0t ???


p/s : teringat zaman sek0lah rendah...budak nie pesan kal0 dia cakap, sile tampar pipi die sket... terus tak gagap...


;']


12 comments:

pwincess Lov3y dOv3y berkata... [Reply]

ahaha.
sy taw siaran tv yg mne.
rajin gak dok perhatikan.
:P

solo molo berkata... [Reply]

pwincess Lov3y dOv3y : mak Munah a.k.a my m0m cukup tak berkenan ye...

SiS NaD berkata... [Reply]

aSe CaM Tau Je... HuHu!~ BeSe La, BiLeR DaH BeRi KeSeNanGaN (SKRiN YanG KuaR aYaT2 TuK PMBaCeR BRiTe), MSTi aDeR KSiLaPan YaNG aKan BLaKu...

solo molo berkata... [Reply]

SiS NaD : tue yg pelik...nampak sgt ade yang tak buat study sebelum ke udara...

faa rosli sulaiman berkata... [Reply]

suke uncle cine yg bace nightline kat tv3..

hehe..adore him lah!

solo molo berkata... [Reply]

faa rosli sulaiman : yg super duper seni0r tue ek ??? suke gak...

storyfromme berkata... [Reply]

aah.betol la.minggu lepas punye berita da perasan da.ingatkan mase tu je sebab masalah teknikal.

solo molo berkata... [Reply]

storyfromme : dah selalu p0n...suke tgk seni0r baca berita...c0ol jer...

rarapuing berkata... [Reply]

salam perkenalan :)
rara folow sini jugak...ada mase rajin2 tu singah & folow blog rara jugak .TQ

puingcinta.blogspot.com

solo molo berkata... [Reply]

rarapuing : salam kenal jugak... tQ...

-cikucukchantek- berkata... [Reply]

salam mr s0lomol0..

baru perasan pasal penyampai berita duk tergagap2 malam tadi..

dia tu penyamapai berita seni0r..heran bin pelik teng0k dia duk cakap tergagap2 pastu asik tershasul je..tak tau la ape penyakit dia nih..

agak geram juga ye bila teng0k penyampai berita ni duk tergagap2 bila bercakap..huehue

shaye suda jd p0llower kamu...=D

solo molo berkata... [Reply]

-cikucukchantek- : kan...dahlah masa berita p0n nak ade iklan...tQ ye...