Isnin, Mac 21, 2011

botak, botak, botak ???


entry merapu sket malam nie...
ramai membe-membe yang tanya...
" ko tak teringin nak simpan rambut ker ???"
" tak pernah nampak ko simpan rambut...simpanlah.."

bukannya tak nak simpan...
tapi rasa selesa bile b0tak...
mandi p0n senang...
terasa air meresap kat kulit pale...
shamp0o p0n jimat...
guna ciput jer...
hahaha...

aku start b0tak masa raya haji tahun 2007...
sampaila sekarang nie masih b0tak lagi...
siap beli mesin kat giant...
sebab seminggu sekali aku akan b0tak...

penah sekali tue cube simpan rambut...
tapi tak lama...
simpan dalam 2-3 minggu macam tue...
aku tak tahan dah...
dah rasa macam serabai bile rambut panjang...
terus amek mesin dan b0tak !!!~



~ gambar masa ada rambut ~


~ gambar sekarang ~


p/s : mana lagi hensem ???
hahaha...


;']



22 comments:

storyfromme berkata... [Reply]

hahaha..aku tak mampu jawab.mampu gelak je.sorry jangan marah :)

Wahida Nasution Thakhrim berkata... [Reply]

suka gambar sekarang.. nampak comel aje..

SyahadaSubri berkata... [Reply]

botak!itu yg pasti!

nano berkata... [Reply]

hahahha,,,,botak itu macho,,,boley x???hehe

chienta zieya berkata... [Reply]

setuju sgt ! botak nmpk macho aje . .:)

afiqazizan berkata... [Reply]

botak sesuai dengan kau bro.

Atsuko Ichirou berkata... [Reply]

cakap je la klu berambot je...
kutu asek naik kepale...
tu yg tak tahan menggaru tu...
kehkeh

Kak Sam berkata... [Reply]

Assalamualaikum...
Errrrmmm nanti sat akak pi ambik spek. Pas tu baru boleh tenang mana yang lagi ensem.

kpah k-poh berkata... [Reply]

kalau nak mintak kerja jadi "kaki pukul".."tukang tarik kereta"...org botak amat diperlukan..sbb nampak garang..heee..

mommylavender berkata... [Reply]

salam malam~ jap2 mommy nak amek teropong lak~hee...botak kot lagi jimat~

gedek! berkata... [Reply]

"serabai bile rambut panjang"

Ok... sekarang pakcik terasa....!

*47!k@# berkata... [Reply]

xaci2..cmne nak pilih dh letk gmbr time de rmbut muke masam je..memng lah yg botk tu menang..mwahahahaha..

aniswany berkata... [Reply]

oke,saya dh buat keputusan ;)
botak lagi encem ! muahaha

solo molo berkata... [Reply]

> storyfromme : suke kan gelakkan orang ???


> Wahida Nasution Thakhrim : hahaha... tQ... tQ...

solo molo berkata... [Reply]

> SyahadaSubri : hidup b0tak !!!~


> nano : mach0 ??? b0lekan saj0...

solo molo berkata... [Reply]

> chienta zieya : setuju ujugak !!!~


> afiqazizan : hahaha...

solo molo berkata... [Reply]

> Atsuko Ichirou : H.E.P !!!~


> Kak Sam : Waalaikumussalam... dah tenang belom ???

solo molo berkata... [Reply]

> kpah k-poh : bet0l tue kak pah... ade yg ingat sy nie bouncer... sabo jelah...


> mommylavender : kan ??? dapatla simpan duit...

solo molo berkata... [Reply]

> gedek! : 0uch... janganlah terasa pakcik... rambut pakcik tue kan ayu...


> *47!k@# : hahaha...strategi tue penting...

solo molo berkata... [Reply]

> aniswany : Y.E.A.Y !!!~

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply]

botak itu seksi ..haha
my hubby pun botak okie

solo molo berkata... [Reply]

> Qaseh dalia adelia : seksi ??? phewittt !!!~