Ahad, Januari 31, 2010

sipadan part two



31/01/2010 - ahad

ari nie hari kedua percutian...pukol 6:15 pg aku dah terjaga...kt luar dah macam puk0l 8 pg...aku tgk fitri ngan kem sedap jer tido lg...mata still ngant9k lg...nie mesti gara2 bermaen UNO lewat malam td...tetibe pintu bilik kena ketuk...ingatkan r0om service...ape ko ingat nie hotel 5 bintang ker??? rupe2nyer membe dok kejutkan...ajak sarapan...siap2, then gi bekfes...ari nie nak g sn0rkeling...


~ hensem tak? ~

~ bergambar beramai2 sebelom naek bot ~

~ pic sebelum terjun ~

nie 2nd time aku snorkeling...1st snorkeling masa bercuti di pulau lang tengah masa pertengahan tahun 2008...hajat di hati nk jmpa ngan nemo...tp hampeh sbb nemo meny0rok...tercungap2 jugakla dlm air tue sbb air laut selalu dok masok mulut...kejap2 bukak benetang tue bet0lkan...dahla jaket keselamatan x berfungsi dgn sebaeknyer...naek atas bot than tukar baju laen...baru 0k sket...

~ yg baju putih tue brother yg tolong kt0rg masa sn0rkeling ~

~ memasing muka x puas kan? ~

~ sipadan next top model ~


then kt0rg lepak2 kt dining hall...sembang2 sambil makan r0ti yg di sapu ngan susu...saiap wat air the 0 ngan nescafe lg...naseb baek x maen UNO...puas melepak, kt0rg g snorkeling utk kali kedua...kali nie best sket sbb dapat tgk bntk hidupan laut...ikan tue, ikan nie...yg cantik2 p0n ade....yg paling penting, terserempak ngan ular laut...memasing dok cuak...yela, tetibe jer ular tue attack kt0rg, sape nk jawab??? naseb baekla cik jerung x muncul...pikirlah !~

kat bawah nie pic sebelum 2nd snorkeling...

~ posing atas bot ~

~ ferry p0n nak jugak ~



yg nie plak pic selepas 2nd snorkeling

~ tapak sulaiman jenis nie yg paling banyak kt0rg jumpa ~

~ makcik nie ngah kopek landak laut ~


~ landak laut ~

~ fitri + jasmin + aku ~

~ 1st time tgk ikan buntal...tembamnyer ~

~ model tapak sulaiman ~

~ melompat lebih tinggi ~

~ bile masa ade Kem kt blkg tue? ~

~ pic beramai2 ngan geng cik wan ~

abes snorkeling, memasing wat hal sendiri...ade yg tido, ade yg dok sembang + bergossip n ade jugak yg mandi manda...aku just layan mp4, dengar lagu sambil tgk bebudak kg belakang chalet mandi laut...terpegun kejap...mana x nyer, dorg maen terjun mcm tue jer...aku yg tgk rasa jeles...hahaha...

petang tue kt0rg decide nk pusing2 satu pulau mabul lg...amek pic n tgk gelegat penduduk kampung...sempat kt0rg minum air kepala...sgt puas yer...

~ siapakah gerangan? ~

~ jasmin + ferry + aku + kem ~



~ suke tgk pic nie ~

~ verangan korang kan? ~

~ air kepal sebagai penghilang dahaga petang tue ~


* kalo nak tgk pic2 yg laen, bole singgah kt FB aku...

;)


0 comments: