Sabtu, November 14, 2009

masa utk K.A.M.I ...


sambungan utk 13/11/2009

lepas abes jer training cctm, ter0s aku pecut balik umah...bole plak training tue abes k0l 6 ptg...harus + wajibla masa balik tue jalan jem...dlm k0l 7 mlm baru smpi umah...singgah umah apis kt tmn melati sbb dia nak salin baju...kant0i x mandi...hahaha...pastu gerak g umah aku...salin baju gak...x mandi sbb m0vie start k0l 9:15 malam...kelam kabut sket masa tue...g plak setiawangsa amek nana...sempatla kt0rg berpeluk sakan lepaskan rindu...maklumla dh 5 hari x jumpa... K dan A rindu kat M...syahdunyer...lepas tue ter0s g puduraya sebab nak amek I 0r izah...die baru balik dari penang...settle semua, ter0s K.A.M.I gerak g pavilli0n...


malam tue kt0rg tgk m0vie 2012... best gakla m0vie tue... ;)

~ K.A.M.I ~

~ izah + nana + apis ~

~ pose dalam t0ilet ~
___________________________

abes m0vie, kt0rg gerak g pelita KLCC...sebab nak makan sambil cuci mata...syi0k 0oo...

~ DAPP ~

~ pose sebelom makan ~

~ makan dulu yer ~

~ nan cheese + ayam tand0ori ~

~ magee goreng yg izah order ~
aku makan setengah...huhu...

~ kusyukkan korang menyecan ~

~ sexual harrassment yg nana buat depan public ~


tengah syi0k bergossip sambil makan2, tetibe aku terpandang satu susuk tubuh...mula aku ingat ALIF AZIZ...rupenyer si Afiq, membe se0fis aku...hampeh jer !!!~

~ Alif Aziz makan r0ti canai Malaysia...huhu... ~

~ dapat jugak aku bergambar ngan selebriti ~

penutup malam tue, kt0rg mam ABC bersama2...so sweet...

~ sedap kan ?? ~

;)


0 comments: