Ahad, September 20, 2009

raya di 0fis - sesi pagi




hari nie hari raya...
macam tahun lepas, aku beraya di 0fis...
entah mengapa hati aku tak ceria menyambut hari lebaran ini...
sebab aku rasa raya tue dah macam hari2 biasa...
raya seakan tak bermakna...

ramai gak membe2 0fis aku yg beraya...
sebab d0rang tak dapat bercuti...
kesian k0rang kan???
takper, tahun depan ade lagi...
lalala...

memasing datang bekerja + beraya dengan bergaya...
ada jugak yg bermurah hati membawa juadah dari rumah...
utk jadi santapan membe2 di pagi raya...
s0 sweet !!!~

kat bawah nie pic yg aku amek masa sesi pagi beraya di 0fis:

~ aku + zue ~

~ afiQ + jane + kocek ~

~ rajinnyer d0rang nie ~

~ berp0sing sambil bekerja ~

~ pok0k raya ala2 p0kok krismas ~

~ pelengkap utk laksa j0hor ~

~ timun yg di p0tong special ~

~ nasi impit ~

~ r0ti jala Zue - memang sedap giler ~

~ air laici kang from jenny - aku d0k ced0k isi banyak2 ~

~ minum - minuman ~

~ h0tdog bercili ~

~ r0ti ~

~ Dat0' Kamarul ~

~ beramai2 bergambar ~

~ candid ~

~ mereka besar ~

~ hell0 ~

~ jenny + aishah yg pakai baju masa dia nikah ~

~ isman + kocek + jack ~

~ kocek + cik remyza + jack ~

~ kocek + tuty ~

~ pasangan sesuatu ~

~ aku + dhina yg bel0m make-up lagi ~


____________________

sempat salam + cium tangan my mak sebelum aku pegi kerja...

;)

1 comments:

[ N ] ZuLaiNa berkata... [Reply]

sedap kan roti jala tu....
huhuhu~