Ahad, Ogos 09, 2009

kenduri + family gathering...


sambungan dari entry smlm (08/08/2009)


malam tue plak ada kenduri doa selamat n family gathering kt umah mak andak aku kt ampang...semua adik beradik belah ayah aku ada...dh lama x jumpa sedara mara...yg best aku d0k melayan anak buah sedara yg ramai...penat tgn aku d0k mendukung n memdodoi d0rg...makanan p0n meriah...

antara menu mlm tue:

nasik putih
tulang
masak asam pedas
kerabu mangga

sambal udang

gulai temp0yak
ayam ayamas

ch0c cake

cupcakes


meh kite tgk pic yg aku snap ms kenduri nie:


~ my ayah ~

~ ms baca Yaasin ~

~ para wanita ~

~ makan time ~

~ nie abg aku ~

~ budak paling nakal mlm tue ~

~ aku + balQis comel ~

~ balQis ~

~ mak ngah aku ngn cucu die, umairah ~

~ nie mak uda aku...die dr singap0re ~

~ sembang time ~

~ kak julie + wawa ~

~ 3 dara pingitan ~

~ tehah + wawa + aku ~

~ aku ngn budak paling baek mlm tue ~

~ angah june ngan anak bongsunya ~

~ aksi raziQ + balQis ~

~ along yusri sefamily ~

~ alolololo ~


;)


0 comments: