Jumaat, Julai 24, 2009

masak magge



ari nie aku cuti...
pukol 7 pg aku dh bang0n wat cupcakes yg celly order...
then k0l 11 pg gerak g ofis anta cupcakes...
then bawak mak n adik aku pegi chow kit sbb dorg nk beli bahan kek...
pas abes, balik umah...
singgah kedai mamak tapau mee goreng 3 bungkus...
samapi umah aku sambong tido sbb mengantok sgt...
k0l 5 ptg bangon on9 jap sbb nk upl0ad pic...

mlm tue adik aku mintak aku masakkan die magee...
die suke klo mam magee yg aku masak...
s0, aku p0n masakkan magee utk die...
actually utk aku sekali sbb aku p0n lap0...
sambil masak tue, aku amek pic...
TARAAA !!!~


~ magee cintan ~

~ bawang besar ~

~ hotdog ayam ~

~ cili padi ~
cili padi tue aku guna yg my mak blend...
baru ade kick bile mam magee tue...

~ telor ayam ~

~ tumiskan cili padi ~

~ masokkan bawang besar ~

~ masokkan hotdog ~

~ masokkan air ~

~ didhkan ~

~ masokkan magee ~

~ masukkan perencah kari ~

~ masokkan telor ~
pas nie biarkan air kering sedikit

~ siap ~

________________________

selingan:
kt bawah nie pic abg aku maen tenet kt umah...
tue mmg gaya die maen tenet...
x reti nk duduk atas kerusi...

siap kawan aku komen:
'"pak imam maen tenet tue"

~ mampu ~


;)


2 comments:

eqbalzack berkata... [Reply]

abg eq setiap hati rabu ada di wangsa melawati...ada masa kita leh lepak minum..k

solomolo berkata... [Reply]

abg eQ: b0le jer...nnt sy r0ger abg eQ...