Jumaat, Mei 08, 2009

per0dua + cupcakes + m0to


puk0l 8:30 pg dh bg0n sbb nk kn anta kete g per0dua balik...app0itment puk0l 9 pg...huargh...mengant0knyeR...smpi per0dua, aku bg kunci kete n then balik tr0s...jln kaki g giant tmn peRmata...singgah 7E beli t0pup pastu amek cab balik umah...

smpi umah jer, wat laundry n sambil tggu tue, layan astr0 jap...sempatla mata aku nie tertut0p beberapa kali sbb ngant0k...cadangnyer ari nie aku n adik aku nk wat cupcakes tp disebabkn aku mls, x jadik...

puk0l 3:30 ptg aku call per0dua tnye kete dh siap ker x? d0rg ckp dlm puk0l 4 ptg b0le dtg amek...mandi2 n siap2 pastu tggu cab kt bust0p...naseb baekla dpt uncle yg 0k...sempatla kt0rg bersembang...uncle tue baru bwk kete sebulan n x familiaR lgik jln2 sekitar wangsa maju n wangsa melawati...s0, aku tunjukkn die jln nk ke per0dua service centre...kena bayaR RM 125.40...

pastu singgah shell isi minyak...smpi umah aku tid0 lgik...ngant0k sgt...puk0l 7:30 mlm br bg0n...mandi2 n then kuar...mula2 ingt nk naek cab jer tp tgk2 bas yg lalu...s0, naek saj0 bas rapidkl U20 n turun kt putRa wangsa maju...ari nie kuaR ngn membe aku lgik...naek m0to die saj0 sbb aku mls nk dRive...lgp0n aku dh lame x naek m0to...last naek p0n, sc0ot kechik...pusing2 kl n sembang...bnyk yg kt0rg cite mlm tue...maklumla, dh lm x jmpa...best sesgt...

dlm puk0l 11 mlm membe aku anta smpi depan umah...naek atas n then tr0s tid0...

;)


0 comments: