Selasa, Mei 26, 2009

night at museum 2 + pelita ampang


ari nie abes kje k0l 5:30 ptg...bes0k plak kje k0l 3.45 ptg...s0 banyak masa...dr ms lapang dibuang begitu saj0, baek dipen0hkan dgn aktiviti2 yg berfaedah..balik umah, aku wat laundry...sempat jugakla aku tertid0 sementara tggu laundry tue siap...mandi jap n then call apis tnye dh siap ker bl0m...then siap n tr0s gerak g tmn melati...0tw tue call izah, sur0 die siap...yg penting, siap ugut aku..."k0rg nk tgk m0vie x? kl0 x tgk, aku xnk ik0t"...ade aku kesah ker??? aku ckpla kt die yg m0vie yg ade k0l 9.45 mlm...die ckp 0k...amek apis n g kg baru amek izah...sempat aku n apis kenakan izah ckp yg kt0rg x jadik nk tgk m0vie...hahaha..sesuwai ngn muke k0...time tue jam dh puk0l 9:25 mlm...ter0s kt0rg pecut g pavilli0n sbb nk dptkn m0vie puk0l 9:45 mlm...alhamdulillah...kt0rg sempat...



kt0rg tgk m0vie THE NIGHT AT MUSEUM 2...actually izah yg nk tgk sgt m0vie nie...aku n apis ik0t saj0...ms mas0k panggung, remy melambai...aku mula2 x prsn...aku p0n lambai balik...die dtg ngn membe die n tgk m0vie yg sm ngn kt0rg...sepanjang m0vie tue, aku d0k tergelak jer...si izah p0n sama...yg penting, ms aku ngah sy0k men0nton, tetibe telinga aku mengangkap satu bunyi sumbang...ade yg berdengk0r...kurang asam punyer budak...mengganggu jer...namun, secara keseluruhannyer, m0vie tue best giler sbb pen0h dgn gelak ketawa...


- tiket wayang -

abes m0vie, lg satu kje plak...kena carik kete...melilau la jugak n sempat kt0rg bergambar...bile dh jmpa, gla mesin aut0pay nk bayar parking...kt situ ade 2 mesin aut0pay...mg kt0rg ngah bayar, mesin lagi satu tue keluarkn bunyi aneh...ms kt0rg nk blah tue, keluar bunyi mengilai...kurang aj0 0rg yg jg mesin tue...sgt bidadap !!!~




kuar je pavilli0n, per0t memasing dh lap0...mula2 ingt nk lepak kt 0ld t0wn YKS tp mcm dh b0sanla plak...izah teringin nk mam r0ti canai tel0r...aku plak teringin nk mam tand0ori nan cheese...s0, kt0rg g lepak kt pelita ampang...memasing kusyuk melantak...aku mcm biase, r0ti bakar 2 set...


- apis + aku + izah -

pastu smb0ng lepak kt tasek n balik sbb mata dh ngant0k...


;)


4 comments:

SaraGurL berkata... [Reply]

kocek niii..
ckp syg akuu
tp slalu x ajak aku..
mencii laaaa
uwaaaaaa :(

Unknown berkata... [Reply]

kutuk akulaa..
naseb baik tgk citer THE NIGHT AT MUSEUM 2..
kalo tgk " SYURGA CINTA " ..
hahaha..mampuuu....
anyways thanks teman aku....
lalalalala...

SaraGurL berkata... [Reply]

sesuai laa dgn hang iza utk diorg kutuk hang
ekekekeke

Unknown berkata... [Reply]

hehehehe..
at least aku dpt gak tgk citer tuh..
lalalalala...