Ahad, Mei 31, 2009

biru + kenduri tahlil = aku dh kurus...



tempat: sukses department
tema: biru

menu:
sandwich
pul0t kuning
rendang daging
r0ti jala
ch0c cake + ice cream
anggur
air mang0 + air tebu


tahap kekenyangan: 4 bintang...
tahap melantak: makan x hengat dunia...


m0od: mengant0k sgt2...


ari nie dept aku ade wat makan2 n tema biru...gile la dept nie...asyik2 mkn jer...bayar RM 5 hengget saj0...c0mplete semua, dr breakfast, lunch, dessert...tp yg paling best, bergambar beramai2...


- besday b0y @ aswin -









- ch0c cake with ice cream -
___________________


mlm tue aku, izah n nana pg kenduri tahlil kt umah kechik...dh janji ngn ibu, s0 kena dtg...s0rry kak ila, x dpt dtg kenduri tahlil umah akak...aku bawak ch0c cake bes0 3 bijik n yg paling best, abg cun b0le perli aku "mlm kang pas kenduri, kite ade p0st party"...seng+al !!!~ kt0rg smpi dlm puk0l 8:20 mlm...majlis dimulakan dgn d0a selamat dan disusuli dgn bacaan yaasin...kemudian makan...

menu:
nasi putih
sambal ayam pedas
kari daging
sayur
spagethi
ch0c cake
pisang
air sirap + ice cream s0da
teh '0'

tahap kekenyangan: 2 bintang...
tahap melantak: makan dgn s0pan santun...


m0od: aku dh kurus... (ade 0rg dengki)


sambil mkn kt0rg bersembang...siap gelak sakan lgik...wawa p0n ader skali...die bawak spagethi...tp dian mam nasik...jemu k0t ngn spagethi tue...abg cun mkn spagethi 2 kali...lap0 ek??? xde..aku paham...nana: nasik putih + ayam + sayur + spagethi...cian nana, ayam tue pedas...kl0 x k0nf0m nana amek lg kan??? izah: spagethi jer n aku: nasik putih + ayam pedas + kari daging + sayur...

abes mam, aku g anta sedara nuar kt bangsar n pudu...izah n nana stay kt umah ibu...then aku patah balik g kerinchi...ms 0tw tue, aku call nana n mintak tlg d0rg balik sendiri sbb aku ade hal (gurau saj0)...nana ter0s membebel...lalala...smpi umah kerinchi, yg ade ibu, izah n nana...puteri n amir dh tid0...d0rg ngah sembang2...per0t aku plak lap0...g dap0r amek pinggan, senduk nasik n lauk sambal ayam pedas...sambil mam, kt0rg bersembang ngn ibu...buat kali kedua, ibu ckp yg aku dh kurus di depan nana n izah...diulang sekali lagi AKU DAH KURUS !!!~ hahaha...sukenyer aku...sayang ibu...s0, dh ade saksi...d0rg senyap jer...jelesla tue...ade aku kesah??? ibu cakap izah dh gem0k...tekala ibu ckp part mn yg gem0k tue??? PIPI !!!~ k0rg mampu??? x payah izah bazir duit nk wat b0t0x...(izah, s0rry tau) dlm puk0l 12.30 mlm tue kt0rg mintak diri...cadangnyer nk tggu kechik balik sbb risau plak kt ibu...tp bes0k pagi aku n nana kje k0l 8 pg n mata dh ngant0k...salam ngn ibu pastu balik...anta izah dulu kt kg baru pastu nana...0tw nk anta nana, kt0rg bersembang2...thanks nana...sayang k0 !!!~ smpi umah, aku ter0s tid0 ngn baju melayu yg aku pakai...zzzzzzz...

m0od: yakin sgt2 yg pasni aku kena car0t...

;)


4 comments:

nana berkata... [Reply]

hahahaha..tajuk ko pun aku da xtahan kocek oi..ko mmg la nak kena laha ngan aku kan ??ko verangan je la kan ..huhuhu..tapi xper la kocek,ko buat dulu aper yang suka k..apepun,aku pun SAYANG ko jugak :p

Zue Zoey berkata... [Reply]

mcm tahu dah nak kena carut kan?Tang mana la hang kurus kocek oiii~~

solomolo berkata... [Reply]

nana: dh terang lagi bersuluh, nana 0oiii...hang p0n ade pada tika dan masa kejadian kan???

zue: sbb tue mmg feveret k0rg kan??? lalala...(sambil menari2)

Unknown berkata... [Reply]

gagaga..very da verangan..
ibu saja nak amik hati ko jer..

nana
iza pun xtahan baca tajuk..
biru + kenduri tahlil = aku dah kurus.. motif!!! makan byk2 tetiba kurus..

zue
iza setuju ngan statement zue tuh..
lalalala