Jumaat, April 24, 2009

tRip t0 sabah paRt 0ne



k0l 3 ptg baru aku bg0n tid0...mula2 g mesin rambut pastu packing beg...dlm puk0l 5 ptg geRak g amek mak andak aku kt ampang pastu tr0s g LCCT...jauh gak nk smpi ke LCCT...naseb baek keadaan tRaffic agak baek...dlm puk0l 6:30 ptg kt0rg dh sampai...aku dr0ppedkan mak aku + abg aku + mak andak aku sementaRa aku n adik aku g paRk kete...berpusing2 gakla kt0rg caRik parking sbb alm0st full...dh dpt parking tp jauh...kenala catwalk sket...sempat p0sing nGn tr0li...


- ensem x? -

sementaRa tggu yg laen sampai, aku n adik aku g maCD tapau c0rnett0 sundea n mc fluRry 0Re0 n then kt0rg pusing2 wind0w sh0pping dlm LCCT...pastu mak teh sampai diikuti ngn family pak itam n last skali family pak uda aku...semua ader 18 0rg...

puk0l 8 geRak g kaunteR utk amek b0arding pass pastu d0rg lepak kt macD...utk tRip kali nie, HP adik ku, my chapicah jadik mangsa utk snap pic sbb cameRa k0dak aku r0sak...




50 minit pastu kt0rg semua g check in...s0rg2 beRatur sb nk kena check ngn p0lis...yg check aku tue lelaki yg sedap...huhuhu...stim kejap bile di raba...0psss...flight patutnyeR k0l 9:25 mlm tp di delay ke 9:35 mlm...flight kt0rg AK 5112 dr KL ke k0ta kinabalu...nie 2nd time aku naek flight...1st time ms trip t0 bandung...kl0 k0rg nk tau, aku passangeR pertama yg naek flight sb time tue aku bwk nenek aku...nenek aku dh tua n nk jln kaki jejauh x laRar s0, d0rg suggestkn guna wheelchaiR...tue p0n kn charge RM 12...ingtkn fRee...





dlm puk0l 10:15 mlm tue kt0rg beRlepas...ramai gak passangeR mlm tue n salah s0rg daRi mereka ialah EBI (budak AF)...dlm flight tue aku tid0 sambil di temankan dgn dendangan lagu anuaR zain...naseb baekla aku bwk skali CD player s0ny aku...xdela b0san sgt...

lebih kuRang puk0l 12:40 tghmlm, kt0rg selamat tiba di lapangan terbang antarabangsa k0ta kinabalu...ayah aku n sedara aku, mohd radzi dh tggu kt sn...ayah aku ade kuRsus kt KK n sedara aku tue die p0sting cikgu kt sane...naek cab n ingtkn kt0rg dh sampai kt h0tel yg bet0l...rupe2 yer salah...kt0rg stay kt h0tel tang dybasty park...tp teksi tue anta ke tang dynasty h0tel...naseb baekla ader teksi laen...

family aku stay kt tingkat 4 n yg lelean stay kt tingkat 9...ader 4 bilik semuanyer...abes letak beg dlm bilik memasing, kt0rg serbu bilik mak andak n mak teh aku...sbb aper???sb per0t memasing dh lap0 n kebetulan mak andak aku ader bawak bekal daRi KL...nasik impit + sambal ikan bilis + sambal udang + udang g0reng...bereb0t gak mam pg tue...semua mcm piRanna dh aku tgk...dk kenyang semua balik ke bilik memasing...


- tggu giliRan utk mam -

- bilik kt0rg -

2:30 pg, aku tid0...

;)


0 comments: